Zynpasr65 Kızlar 8 nisanda yumurtlama gördüm üstünden 17 gün geçti gebelik testi yapsam çıkar mı ? Çok kötü boğaz ağrım var ilaç içmem gerekiyor dayanamıyorum ama ya gebelik oluşmuşsa Ağrı kesici zarar verir mi ?
saglikciaanne Zynpasr65 en erken adet gününde yapmanız daha sağlıklı ama evet genelde yumurtlamadan sonraki 17. Gün bakabilirsiniz diyorlar. Bence bakmayın vakit geçmez çünkü adet fununuzu bekleyin boğaz ağrısı içinde gebelikte kullanılacak tek ilaç parol . Varsa kullanabilirsiniz
annesinin_beybisi Zynpasr65 test yapabilirsin şuan varsa çıkar. benim 6 gün kala normal ucuz testlerde silik çıkmıştı .
Cananyildiz Zynpasr65 varsa çıkar canım. Ağrı kesicinin ilk etapta zararı olmaz şöyle sonuçta kimse hamileligini bilmeden ilaç vs kullanıyor ve bende adetim gecikmesine ragmen majezik icmistim araştırdım 8. Haftaya kadar bir zararı yokmuş
moom222 Zynpasr65 cika da bilir cnm altı gün kala yapanı da gördük test çıkıyor istersen yap istersen bekle tabi zor beklemek te testi yapmak da hayırlısı olsun insallah
[silindi] Zynpasr65 canım ben adete 4 gün kala yaptım ama erken gebelik testi yaptım çıktı varsa kesin çıkar ama sabah ilk idrarla yapman gerekiyor kesin net sonuç için
Nisandua1 Zynpasr65 Adete 2 gün kala yumurtlamadan 16 gün sonra normal gebelik testinde yapmıştım ve gayet net çıktı gebelik var ise ilaç zararlı sadece parol veriyor doktorlar
Dilossh Zynpasr65 ben adete 4 gün kala yapmıştım doğru sonucu göstermişti şimdi yapsanız çıkar mutlaka hakkınızda hayırlısı🙏🏻
Deniz0011 Zynpasr65 ben yapmistim gostermedi hamile oldugumu regl oldum 1 gun sonra yine test yapdim 2 tane 2 sindede pozitiv cikti ve 1 gunde regl degilmis yerlesmw kanamasiymis