Deniz7 14+5 haftalik hamileyim midem cok yaniyor sizce normal mi Sizde benim gibi sini bayanlar cok kotu oluyorum.. Yemekten sonra..
Oznurboluzun Deniz7 benimde o haftalarda çok yandı canım şuan 20+4 günlüğüm biraz azalmaya başladı bende ilaç kullanmak istemedim soda içiyordum hep 10 dkk yardımcı oluyordu bazende çok ise yarıyordu
EsmaNurSahin Deniz7 Benimde mide yanmam çok oluyo doktor gaviscon verdi çok iyi geldi bana içince hemen geçiriyor
Selim_Alparslan Canım 12 haftalığım bende 2 haftadır yanıyor özellikle geceleri yatarken şimdi yine başladı 😭
Deniz7 Peki nasil geciriyorsunuz beni yeni basladi decavit kullandim 3 gun hep kustursu bugun hapi degistirdim imom aldim nolcek bakalim ama mide yanmak farkli 3 gundur acayip kotu..
denizefe bende bgn sordum doktora gavıskon ıcebılırsın dedı ılacda ıcmek ıstemıyorjm ama gece uyuyamaz oldum mıdem bulantı yanma bıtmıyo
Deniz7 Bende simdi zorla laaboya kostum ama dayanamıyorum artik modem acaip yanio peki 14 haftada normal mi kızlar siz kaç haftaliksiniz..