Aylinnnnnnn vallahi güvenirsen yaparsın. Bana da doktorum 9buçuk dedi. İlk doğumum. Gideceğimiz hastane güzel, doktorumu zaten kendim seçtim doğal doğum yaptırıyor diye. İlk olduğu için iyisi olsun diyorum. Ne hemen sezaryene alsınlar, ne zor da kalmadıkça kesik atsınlar istemiyorum.
Şimdi ben dört bine gidip devletten hallice özelde de yaptırabilirim doğumu. Ama başıma ne gelir bilmiyorum. Eğer vaktin varsa kendi şartlarına uygun bence öyle bi yer de bulabilirsin. Annem küçük bi özel hastanede kardeşimi doğurmuştu ve doktoru çok iyiydi. Vakit varsa araştır. Ben doktorumdan vazgeçemiyorum diye ne olsa kabul ediyorum.