Evet Arkadaşlar bende doğurdum şükürler olsun aslında yazmıycaktım ama bazı Arkadaşlarlar merak etmiş ve soruyorlar nasıl olduğu nasıl geçti diye o yüzden yazıyım dedim
Ha bu arada biraz hasas sonra ay işte niye yazdınız etkilendik diye söylemeyin
Neyse ayın 17 isinde sabahı nişanım geldi ben hiç doğum yapmadığım ilk çocuğum nişan nasıl olur bilmiyorum neyse internete fallan baktım hatta burda post fallan paylaştım nişan dediler neyse gece saat 4 de tuvalete kalktımda bir baktım aşadan birşeyler akıyor bir daha baktım su aman allahım doğruyorum dedim 😂 neyse hemen temizledim tabiki panik fallan hiç yapmadım çünkü her an geleceğini biliyordum neyse eşimi kaldırdım hazırlandık hastaneye gittik orda dedik işte suyum geldi diye idral verdim tansiyonuma ateşime fallan baktılar yatış verdiler bir odaya aldılar doktor geldi Altan baktı açılmam varmı diye 1 cm açılmam vardı zaten 2 hafta öncesine kadar sadece oymuş yani hala daha açılmamış neyse nst fallan girdim sancım da yok sadece suyum geldi neyse dedi işte doktorun 8 de gelecek 8 izi bekle diye tamam dedik doktorum geldi o da baktı işte dedi tamam Altan fitil verelim sancılan açılmana bakacaz zamanla fitili verdi aradan 3 saat geçtikten sonra az az sancılarım olmaya başladığı neyse biraz zaman geçti Altan baktılar yine ve hala 1 cm neyse ben artık duramıyorum yerleri parçalamaya başladığım barıyorum duramıyorum dayanamıyorum yeter artık beni sezeryana alın diye hayır alamayız burası Türkiye değil dedi doktor bu arada ben yurt dışında yaşıyorum bilmeyenler için neyse akşam saat 8.9 gibi belimden bir kablo gibi birşey yaptılar bir de düğme verdiler buna bastıkça ağrın hafifleyecek dedi tamam dedim neyse aradan 10 dk geçti artık hiç birşey hissetmiyordum aradan 2.3 saat geçti heryerim uyuşmuştu neyse sonra bir baktılar 3 cm açılman var dediler anca sabah doğurursun dedi doktor neyse işte sabah 5 olduğu 9 cm açılman var dedi ben şok 😳 neyse saat 9 olduğu 10 cm dedi ve başlatılıyoruz doğumu dedi allahım o an geldi dedim çok korkuyorum zaten normal doğum hiç istemedim ben ama zaten yurt dışında genelde normal doğum oluyor neyse 9.30 doğum başladığı ıkın ıkın demeye başladığı ben yapamıyorum ağlıyorum neyse doktor tam sakin ol dedi 9.30 da girdim 11.51 de çıktım çok zordu ha bu arada ben normal doğum olmamam lazımış çünkü oğlumun kafası büyükmüş normal doğuma göre ona rağmen normal doğum olduğum ha bu arada doktoru şikayet ettik sebebi işe çıkarırken çok zorlandı hem ben çok zorlandım doğumda hemde oğlumun kafası büyük olduğu için ona rağmen normal doğum yaptırdı kafasını nasıl çektiyse şerfesiz doktor tırnakları hep kafasına geçmiş şuan oğlumun kafasında hasar var ve bizde şikayet ettik ve başka bir doktor sen çok stresli doğum yapmışsın ve o da bebeğine geçmiş yaptın doğum normal olmaması gerekiyordu dedi neyse oğlum doğdu ve hemen bana verdiler işte o an dedim ki allahım sana şükürler olsun bu duyguyu bana da yaşatsın allahım isteyen herkese nasip et dedim rabbim sağlıkla evlatlarınızı kucanıza alın biraz uzun olmuş olabilir kusura bakmayın ❤️🙂❤️ Sorularınız olursa cevap vere bilirim