Kızlar günaydın ☀️ 29. Haftadayım otururken yatarken herhangi bir sertleşme olmuyor fakat ayağa kalkınca karnım hep sert yani yürürken sert.. oturuyorum geçiyor hemen ? ben genelde karnımı bebek itip geriyor gibi hissediyorum kasılma nasıl olur ? Toplanma nasıl olur?