Rumuz_07 sezryn bilmiorm ama normal doğm yapmştm. İnanılmaz bi rahatlık.
Evdede bi kaç gün kullandm. Sonra sadece geceleri derken kanama azalınca normal pede geçmiştim.ama inanılmaz rahatlık.
Doğumdan ilk çıkınca bebek bezi gibi cırt cırtlı bez takmışlardı. O iğrenç bişe. Hiç rahat deil ve tutmuo. Depnd harika. Bence nolur nolmaz yanında bulundur. Ben yine hamileyim. Çantamda kesin olarak buluncak malzeme