Dyquu ben 3 gğn önce sezeryan doğum yaptım ilk günden beri kucağıma alıyorum tabi ilk yanınızda biri olsa o verse ilk bir iki gün daha iyi şuan ben kendim beşiğinden alıp emzirip geri koyabiliyorum. Yürümek derken ilk gün ağrılı oluyor ama git gide açılıyor insan korkmayın yeter Li kendinizi salmayın