35 haftadan beri düzenli kasılmalarım baslamıstı 21 nisan günü 37 haftalıkken kontrolüm vardı sezaryen günüm belli olacaktı ama yine nstde siddetli kasılmalarım cıktı üstüne acılmam 3 cm olmustu hemen yatıs verildi doktor muayene ettikden sonra bi anda kanamam basladı acil sezaryene alındım 18:50de girdim 18:56 da minnigim yanagımdaydı 19:20 de cıktık cok sükür 🤲🏻37 haftalık 3180gr 51 cm dogdu Oğlusum ikinci kez bu duyguyu yasamayı nasip eden Rabbime bin şükür dileyen isteyen herkese nasip olsun insallah ❤️
Ankara şehir hastanesinde dogum yaptım memnun kaldım sorularınız varsa yardımcı olabilirim 🥰