Hatice271020 Kızlar 38 haftalık hamileyim Tansiyonum 14-9 Doktorum hastaneye yatırmak istiyor. Var mı benim gibi olan :/ Şu an dehşet korkuyorum 😵💫😵💫😵💫
Gly37 Muhtemelen tahlil takip yapacaklar protein kacagi var mi die 16 yken yatirildim protein.kacagi gozukmedi sonra cikmadi tansiyon taburcu oldum
Hatice271020 Annekuzusu_Ayaz Gly37 tahlil verdim protein kaçağı yok🙏 Ama tansiyon sıkıntı, hastanede takip etmek istiyormuş.
Hatice271020 Annekuzusu_Ayaz ihmal etmeeee benim 12-8 en düşük. Bir kaç kez 14-9 15-9 oldu hastaneye çağırdı doktorum. Bir de çok şiştim.