Svcnvebebegi Merhaba kızlar. Nub teorisi gerçekten dogru mu çıkıyor. Yada doğru çıkan oldu mu merak ediyorum açıkçası
mimir Svcnvebebegi doktorum 12 haftalıkken kız %80 dedi ama kimseye söyleme değişebilir dedi bakalım 4 hfta sonra nub a göre değişecek mi çok merak ediyorum
Svcnvebebegi Cdem21 bebeğinin ultrason fotoğrafına bakıp kız mi erkek mi olduğu konusunda tahminde bulunuyor
mimir Elilar2225 ben de yanlış oldu yazmışsınız ya ondan dedim Dr doğru tahmin ettiyse kim yanlış oldu dedi
GizemAr Vallahi biraz önce bende bu teoriye dayanarak ultrasonumu inceledim kız olarak görüyorum bakalım Mayıs’ta öğreneceğiz doğrumu yanlış mı 🤗 Allah hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
mimir Elilar2225 anladım teşekkür ederim bana da Dr. % 80 kız olabilir ama kimseye söyleme kız kıyafeti de alma değişebilir dedi inanılmaz kafam karışık