Mercimek2 Kızlar 39nhaftaya girdik 2 gündür ayaklarım balon gbi uzatsamda inmiyor varmı başına gelen hastaneye gidilicek bi durum mu acaba😏
ebruneco1108 Mercimek2 ben 36 haftadayım ama haftalardır ayaklarım öyle şuan da da öyle yanıyor ayaklarım balon gibi inmiyor ne yapsam ayakkabılarım felan da olmuyor. Bide kaşıntı başladı uyuyamıyorum
MeyraRana Mercimek2 bendede vardı şişliş doğumdan sonra daha çok şişti 12 gün oldu doğum yapalı yeni yeni indi şişi bacaklarımda kaldı sadece ayaklarım indide.
Mercimek2 ebruneco1108 normalde çok ayakta durumca şişer inerdi 2 gündür hiç inmiyor ve çok ağrı yapyor ellerimde öyle oldu normal bi durum mu bilemedim bende