Muhammedamine benim de yüksek olan tsh değerim hap ile düşürüldü çok şükür fakat şimdi de nerdeyse alt sınırlara yakın.. Alt sınır 0,35 benimki 0,44 ile 0,55 arasında hep.. yüksek çıkmasının zararlı olduğunu hep duydum ama düşük çıkmasının bir zararı var mıdır acaba bilginiz var mı ?