mnkfasulyee bunu neye göre söylediniz,?? İkinci gebeliğim hep tansiyonum 9/5 2 ayrı doktora gittim yüksek sorun ama düşük tansiyonda yapılabilecek bir tedavi yok baş aşağıda ayaklar yukarda olarak yatın denildi sorun teşkil etmez denildi ???hatta oğlumu okula götürürken düştüm bile o derece dusuk