Benımde 16 haftamda aşagıya inmiş rahime yakın yerde tam kapatmamıs. Bebek büyüdükce yukarı cıkarmıs öksürme ıkınma kabız olma agır kaldırma yürüyüş yasak. Ve bır tane 4,5 yasında evladım var sadece yemek yapıyorım pratık aç kalmayalım dıye. Diğer tüm iş bulasık çamasır temızlıği eşim yapıyo. Ayaklarımıda yukseğe kaldırıp yatıyorum bol su içmenız lazım birde. 4 gün sonra kontrolüm var yukarı cıktımı dıye. Çıkmadıysa çıkana kadar böyle önlemlere devam birde ıkı kez lekelenme oldu azcık bişey vajınadan progestan kullanıyorum. Rabbim hepımızın yüzüne güler ınsallah öğrendıgım ilk hafta psikolojim bitik ağlamıstım netten okuduklarımla kendıme gelememıstım size tavsıyem arastırmayın okumayın bısey. Bunuda atlatıcaz