Seherkarakaya Kizlar 39+4 gebeyim sabah ishalken akşam kabız oluyorum 2 3 gündür ve hiç kusmazken yine 2 3 gündür gece kalkıp kusuyorum sizce normal mi bu durumu yaşayan varmi
uzaldlal Seherkarakaya salgın varmış bende biraz önce bi postta okudum ama bence doktorunuza danışın serum tedavisi uygulanıyor diye biliyorum
nurcan_26g Seherkarakaya doğum başlangıcı diye biliyorum haftanizda gelmiş bı kontrole gitmenizde fayda var açılma olmuş olabilir
uzaldlal Seherkarakaya arkadaşım 35+5te ishalden dolayı hastaneye gitti serum tedavisi yapıldı akşamına doğumu gerçekleşti birden suyu geldi bence ihmal etmeyin