Gzaemlzieha Kızlar 38 haftalık hamıleyım bugun bebegım eskısı gıbı hareket etmıyor çok fazla da agrım yok bır ıkı haftadır zaten hafıf hafıf adet agrısı oluyordu Bebek hareket yavaslarıgında doğum başladığına mı ısaret
uzaldlal Gzaemlzieha artık yeri kalmadığı için diye biliyorum yarım saat içinde 10 hareketi yoksa solunuza yattığınızda doktorunuza danışmanız gerekiyor böyle okumuştum bi yerde 🙏🏻
Gzaemlzieha uzaldlal yarım saate on hareket çok fazla degıl mı Normalde bıle yarım saatte o kadar etmıyor cunku