26 haftalik hamileyim ve belimde fıtık var bu ay icinde ağrısi cok vurmaya başladi bazen tuvalete çömelirken gozumden yaş gelecek derecede zorluyor beni ne yapabilirim ağrisini hafifletmek için belime sicak su torbasi gibi seyler koymak istemiyorum çünkü kaslari gevettigi için rahim açılabilir lütfen bana da yardımcı olursanız sevinirim