Sevocan 7 haftamdayım hamile olduğumu bir hafta önce öğrendim doktora da bir ay sonra randevum var her gün kendime soruyorum gerçekmi hala bendemi benim gibi olanlar varmı
Umutlu2272 Sevocan bende 10.haftama yeni girdim bende hala inanamıyorum 🙄 sanırım daha yeniyiz ve birde tekme falanda hissetmediğimiz için öyle geliyor kii daha erken bunlar için🙏
Hilalsnsr Sevocan Sevocan bende 8 haftalık hamileyim hala bende inanamıyorum değişik bi ruh hali bu galiba
Misra_123 Sevocan ben doktora gittiğim halde inanmıyorum ki hala benim de 7 buçuk haftalık bulantim olmasa hiç gerçekçi gelmedi şok oldum ani oldu zaten
Sevocan Umutlu2272 allah sağlıkla kucamıza vermeyi nasip etsin gerçekten inanamıyorum bütün sendromlarını yaşıyorum ama inanması çok zor
Nesliern Bende inanamıyorum bide durumum daha vahim 2.5 haftalıkken öğrendim zaman zor geçiyor hele tedirginlik daha cok keseyi görebilecekmiyiz kalp atışını duyabilecekmiyiz diye 🙈
Sevocan Nesliern evet ya öğrendiğimden beri zaman geçmiyor randevuma kadar fazla kimseye demiyelim diyoruz ama ben hep yorgunum midem bulanıyo göğüsler şişti 🤷♀️
Nesliern [bilinmeyen] aslında adetim 12 gün gecti test silik çıktı kan değerim ilk öğrendiğimde 29.5 du o kadar küçüktü yani 😊