Sultanzumra Çok sisiyorum çok gerginim bide karnım çok açılıyor ama yiyemiyoy doğru düzgün.Bebisim 207 gram şuan sizce iyimi
Cemoss46 Sultanzumra mrb bende 18+2 ben en son gittiğimde kilo hakkında bişey demedi 28 ine gideceğim inşAllah bakalım ama normaldir bence siiznki
hukukcuanne_06 Sultanzumra maden suyu içiyor musunuz, benim şişkinliğimin en büyük ilacı o her gece yatmadan içmeye çalışıyorum. Bebeğin gramı da bence iyi, çok takılmayın doktor gelişimine sıkıntı var demedikçe 🌸