Cuma günü çatı muayenem vardı bu akşam nişanım geldi adet ağrısı gibi karnım agrıyo sancımı degilmi anlayamıyorumda sürekli devam eden bi agrı bide bebek çok hareketli sürekli bi tarafa toplanıyo sizce doğumummu başladı nasıl anlicam ilk çocuk hiç bişey bilmiyorum 🙄