Merhaba arkadaşlar,
İlk gebeliğim ve 19 haftalık hamileyim. Akşam saatinde kırmızı renkli kanama ile acil doktora gittim. Ve kanama az bir miktar değildi. Doktor bebeğin eşinin rahimağzına çok yakın olduğunu söyledi ve perinetolojiye gitmemi söyledi. Progestan verdi gönderdi. Bebeğimin kalp atışlarını duydum fakat hala huzursuzum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Bebeğimi sağlıkla kucağıma alabilecek miyim?