Hiç bu kafaların taraftarı değilim ya ne alaka annenin babanın, anaanne babaanne, arkadaş akrabaların ismini takmak yeni doğmuş bebeğe, yani ismi bı kere insan taşımış üzerinde yenidoğanla ne alaka, ne değişecek. Yenidoğan yeni isim taşımalı bence yada zorbalık olmamalı ortak karar olmalı, hangi devirde yaşıyoruz. Yani size birşey demiyorum şahsi fikrim.