Elizya Arkadaşlar 20. Haftamdan beri plesentam aşağıda yukarı çıkmadı bi türlü 🤦♀️Böle devam ederse sezaryan mı olucam böle olup normal doğum yapan varmı 😔
Gulsumk Elizya benim de 23. Haftadan beri aşağıda . Şu anda 30+2 deyim doktorum doğumun normal olmasında engel değil bu durum dedi. Sadece doğum sonrası kanamam fazla olabilirmiş
EmelBG Elizya Ben 22 hafdaydım doktora gittim aşşagıda şuan demişti gerçi o sıralar çıkmaya başlıyormuş .Dün doktora gittim 27 haftadayım işte bi sıkıntı yokmuş .Başka doktora git birde birdahaki aynısınımı diyecek sezeryancı doktor da çok .
Tfkci Elizya bendede öyle 26+2 yim benim çıkma şansı yok ama seninki çıkabilir daha vakti var önemli olan kanama olmaması
Tfkci Elizya Elizya Tfkci sizin haftanızı sonra farkettim 20 zannetmiştim o yüzden vakti var dedim benim rahmimi tamamen kApatmış durumda artık çıkma şansı yok çok büyük 2 kanamA geçirdim şimdi kalkmadan yatıyorum ve ikiz gebeliğim var sizin olmaz inşallah
bianneyimm Alakasi yok inanmayin benim 31 haftalikken gittigimde bebegin esi asagida normal dogum yapamazsin plesenta rahim agzini kaptyr dedi 37 haftalik olduk bebegim dogum pozuyonunda plesenta yukari cikmis normal dogum olur dedi bu pazartesi çati muayenesi yapck doktor
Tfkci Ebrumert Kanama olduysa erken doğum riski hep var kanama yaşamadıysanız dikkat edin bende 22. Haftaya kadar hiçbir şikayetim yoktu 3.büyük kanamamı 2 gün önce yaşadım ve hastanede yatıyorum birde plasentanızın yerleşimi önemli tabi
Ebrumert Tfkci erken doğum falan demedi doktorum sadece sezeryan dedi kanamam yok çalışıyorum normalde rapormu alsam acaba
Tfkci Ebrumert tabii ki dr unuz daha iyi bilir öyle bir risk görmediyse endişelenmeyin siz fiziksel hareketlerinize dikkat edin sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi