Esramumcu 1bsra çok anladığımızdan değil açıkçası içine böyle hissiyat doğuyor sonra söylüyorsun kilo almama göre çevremde hep kız dediler bana sonra erkek olduğu ortaya çıktı 20. Haftada 😀😀😀 ama erkeklerde baldirrrrr balllll🥰🥰🥰🥰 oğlun oluyor ya ondan bal😀😀😀😀
1bsra Esramumcu https://imgyukle.com/i/RLX8rG bu işaretlediğim yere bakar mısın canım acaba pipisi mi göbek bağı mı doktorumuz da bilemedi ben erkek çocuklarını daha çok seviyorum aslında hep de oğlum olsun istedim ama kayınbaba isim konusu yüzünden şuan istediğime bile sevinemiyorum
Esramumcu 1bsra o kadarını bende pek anlayamıyorum 😀😀 kayın baba ismi bizde de var o yüzden iki isim koyuyoruz Biz🥰🥰 kayınpederinin ismi ne
1bsra Esramumcu barış sizinki aslında barış iyi ama ben yanına bir isim daha koymak istiyorum eşim istemiyor en sonunda çıldırttı dedim hastanede ismi ben koyuyorum barışı da yazdırmam bence huyuma git diye şimdi küstü uyudu 😂
Esramumcu 1bsra barış bence güzel 😀😀 bende isterdim başta söylemiştim istemedi eşim kayinpederimin ismi Hüseyin olduğu için bende Hüseyin yagiz istedim yagiz ismini istiyordum başta sonra vazgeçtim rüyana girdi öyle etkilendim😀😀😀