Glhnss 39 hafta olanlar burada mı doğum belirtiniz var mı kızlar bizim karnımız aşağıya indi sanki yavaş yavaş mideye baskı yapmıyor artık bebeğim 😊
asyaa15 Glhnss 37+6 yız. 2 haftadır nerdeyse inik karnım çıt yok 😂 baya inik hemde. İnşallah umur 39 40 ı bulmaz artık zorlamaya başladı beni 🤢
AysunUgur Glhnss bizde bugün tam 39 haftalık olduk ☺️ Günde 1,2defa ağrı giriyor o kadar, bakalım bu hafta nst de ne çıkacak 😄