Ccaannsseell Kızlar 22 Nisan’da çok şükür sağlıkla sıhhatle oğlumla kavuştuk, doğumum oldu. Ama 2 günde meme uçlarım çok çatladı. Emzirirken aşırı canım yanıyor. Tecrübeli anneler en kısa sürede nasıl geçiririm ne kullanmalıyım tavsiyelerinizi bekliyorum.
Aylindirgen Ccaannsseell vallaha canım benim kızım da 18 günlük. Denemediğim şey kalmadı. Emzirirken acı çekiyorum 🥹
Acemianne__ Ccaannsseell canım sadece ucunu mu veriyorsun cünkü kimden duyduysam hep yanlış emzirmeden kaynaklı yara olmuştu. Düzeltince yaralar da geçti. Mustela göğüs kremi cok iyi bide varsa kapak takarsan geçer inşallah. Emzirmeden önce sütünle ıslatabilirsin kuru olmaz böylece. Geçmiş olsun
asyaa15 Ccaannsseell ah canım ya. Bnde ilk dogumumda aynı şeklde hemen heme 2 3 hafta sürdü. Son çare lansinoh krem kullandım faydası olmustu gecirmişti..2 gebeliğimdeym. Aldım hemen o kremi sürecegm bide kalkan yada gümüş kapak tak faydası oluyormus.
Bilge2019 Ccaannsseell çok zprdur bilirim bende oğlumda çok çektim inşallah kızımı rahatlıkla emzirebilirim bir arkadaş tan duydum ne kadar işe yarar bilemedim ama size de söylemek istedim bizim bildiğiniz marketlerden aldığımız tahin yağı iyi geliyo dediler tahinin üstünde kalan yağını göğsüne sür belki iyi gelir sanada 😊
Ccaannsseell Aylindirgen @Acemianne__ @asyaa15 @Bilge2019 Kgksdkgk65 AyazAsya Birkuzucukbeklerken Merve6334 Turkaann Herkese çok teşekkür ederim kızlar. Her emzirme sonrası zeytinyağı sürüp, gümüş kapak kullanıyorum. Bugün ayva çekirdeğini denemeye başlayacağım. Eğer ki hala geçmezse diğer tavsiyeleride deneyeceğim. Umarım gerek kalmaz ve bir an önce geçer 🤲💙
Kgksdkgk65 Ccaannsseell Lansinohu kesinlikle öneririm tek sürmede bile farkı görürsünüz. Sonrası içinde gümüş kapak ya da o kadar vermek istemezseniz uygun fiyatlı göğüs kalkanı olabilir. Göğüs pedleri de nemini alıyor onu da mecbur kalmadıkça kullanmayın derim. Geçmiş olsun, bebeğiniz de hayırlı olsun 🥰
AyazAsya Herşeyi denemiş ve bu acıyı 3 ay yaşamış biri olarak gögüs kalkanı ve madecassol ve bepanthen plus kremi geçirdi ikisini karıştırıp sürüyodum emzirmeden önce yıkıyodum emzirdikten hemen sonra krem sürüyodum genel cerrahiye kadar gittim ben doktor 3 aydır nasıl çektin bu acıyı dedi ve gögüs kalkanı ve bu kremleri önerdi 5 günde geçti çok şükür emzirmenin güzelliğini ozaman yaşadım eşim bacaklarımdan tutuyodu o anki acıyla bacağımı çeker çocuğa vururum diye o derece yara oldu kıyafete teması azaltmak çok iyi geliyo o kadar para verip kremler tahinler ayva çekirdekleri karbonatlı su hiç bişi fayda etmedi kremi yıka emzirmeden gögüsünğ sık süt sür emzir gerçekten geçiyo
Birkuzucukbeklerken Ccaannsseell kizimda ne kullandiysam faydası olmadı aglayarak emziriyordum kaniyordu surekli 1 aya yakın çektim en iyi gelen şey kantaron yağı olmustu bana 2 gunde iyilesmisti tabi kisiden kisiye degisiyor sana faydası olur mu bilemedim
Merve6334 Ccaannsseell kızlar kendi sütünüzü sıkıp göğüs uçlarına sürün her emmedennn sonra o yumuşatıyor annem heo öyle yapardı çatlamaz dı kremler hikaye
Turkaann Kızlar ben henüz doğum yapmadım ama çevremden duyduğuma göre ayva çekirdeğini suya koyup beklettikten sonra o kel kıvamını alıyormuş ve bunu göğüs ucuna sürdüğümüzde çatlak yara vs olmuyormuş diye duydum doğum yapmış birkaç arkadaşımdan tavsiye ederim bende doğuma yakın yapacağım bunu emzirmeden önce sürmeye başlamakta ayrıca iyi oluyormuş 😊 birde hakiki zeytin yağının iyi geldiğini duydum denemek isterseniz diye bildiklerimi paylaştım sizlerle
Ikinciyeanne @Ccaannsseell gözünüz aydin dogum yapmissiniz bende göğüs kremi ve ayva cekirdegi jeli iyi gelmisti birde kahverengi kismin hepsini vermeye calisin ucunu tutunca damagiyla eziyor bebek Birde konuyla alakasız daha once toxo postunda konusmustuk dogumdan sonrq toxoplasma ilgili bi test muayene herhangi bi sıkıntı olmadı değil mi 9 haftam kaldi korkuyorum
Ccaannsseell Ikinciyeanne teşekkür ederim. Ayva çekirdeğini deneyeceğim bende şimdi. Yok canım çok şükür sağlıkla sıhhatle aldık kucağımıza. Sen amniosentez yaptirmişmıydın?
Turkaann Ccaannsseell rica ederimm😊 ayva çekirdeği sonucunu bizimlede paylaşabilir misin canım yaparsan ben henüz doğum yapmadım arkadaşlarımdan duymuştum bakalım sende ki sonucu ne olcak biz doğurmamış anneler de ona göre bir yöntem seçeriz🥰
Ikinciyeanne @Ccaannsseell evet yaptirdim temiz cikti sonuc antibiyotik kullaniyorum inşallah bizdede bir sıkıntı olmaz Rabbim uzun sağlıklı ömür versin
Ccaannsseell Ikinciyeanne Amin canım 🤲 içini ferah tut Sonucunda temizmiş. Hiç merak etme. Sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına yavrunu inşallah 🤲