Oyku3005 çok tutmazlar bence dediğim gibi bende yaşadım zor ama bir yönde de sağlıklı olmaları için kuvezde durmaları iyi oluyor pramature bebeklerin yanımızda birşey olsa Allah korusun birşey yapamayız ama orada gözetim altında inşallah dua edin hep birlikte dua edelim stres yapmayın bebeğinizin sütünüze ihtiyacı var 🤲