Bende kahverengi yerleşme kanamasi yaşadım, bir defa gördüm, sonra olmadı.
Ağrım vardı, cok normalmiş, sıkma canını, Ol diyen Allah oldurduysa korumasıda ona ait.
Yaşadığımız her şey bir imtihan,Allah neyi nasip eder bilmiyoruz, her şey bizim için.
Rabbim imtihaninizi kolaylaştırın,en güzelini yaşatsın inşallah.