2 ay önce her iki yumurtalığımdan da yumurtalık kisti ameliyatı oldum . Doktorum gebelik planlamadan önce amh değerine bakalım dedi. Çarşamba günü kan verdim. Sonucum çıkmış e nabızdan görünüyor ama sadece kaç değerler arasında olması gerektiği görünüyor. Benim sonucum görünmüyor. Daha önce bunu yaşayan var mı.