Kızlar ne olur benim gibi olan varsa yazsın ilk 3 ay hiç baş dönmesi yaşamadım 1 defa falan oldu ama 15 haftadan 16 hafta arası hergün aşırı baş dönmesi ve halsizlik oluyor halende devam ediyor kan sulandırıcı oksapar iğneyi ve corasprin kullanıyorum vitamin kullanıyorum bunlarla alakalı olabileceğini düşünmedim çünkü bunları gebeliğimin başından beri kullanıyorum vitaminleri de 2-3 haftadır falan kullanıyorum bu kadar baş dönmesi normal mi ayağa bile kalkamıyorum lütfen bilgi veriniz.