EsraYsf Kizlar doğum belirtisi olabilir mi böyle.olan var mı ara ara gidip geliyor agri .. Herhangi bir nisan şu gelmesi de yok böyle.olan var mı normal mi
Tugceelanaz EsraYsf Bende 36 hafta birden ishal oldum karnım ağrıyor gibi midem bulandı bi ter bastı ne oldu anlamadım
Aysckzgnc EsraYsf aynı.. doktorumu aradım serum al dedi, hastaneye gittim serum taktırdım, ama hala geçmiş sayılmaz ve aşırı halsizliğim var, salgın varmış ama
Emine003 EsraYsf canım ilk doğumum da ishal olmuştum karın ağrım vardı sonra kaşık ağrısı ve bel ağrısı başladı belimden kasıklarıma geliyodu bi kaç saat sonrada doğum yaptım 39 haftaliktim 🤗
Mucize34_ Salgın var diye duydum.Acaba bizdeki durumda mı ondan? Mide bulantısı karın ağrısı ishal.Yemek bile yiyemiyorum doğru düzgün.İnşallah çabuk düzeliriz ☹
Bursaspor16 Bu sabah bende mide bulantısı ve ishalle uyandım akşamına nişanım geldi şuan arada bebek bi tarafa toplaniyo merakla bekliyorum bakalım ne zaman gelicek 1 hafta sonrada gelebiliyo diyolar 🙄
Mucize34_ Bursaspor16 Benim bebeğimde 3 4 gündür sol tarafımda çok fazla hareketler tekmeler yapıyor.Bu kadar hareketli olması normal mi yoksa rahatsızlığımla bir alakası var mı bilemedim.
EsraYsf Aysckzgnc bilmiyordum salgın olduğunu insanin aklına direk doğum geliyor son Ay olunca .. çok gecmisnolsun dikkat edin
EsraYsf Emine003 benim.cok hafif sadece suan bel agrim var anlamıyorum ki bi karnim agr8yo bi belim e az vuruyo bi altım çıkacak gibi oluyor psikolojikmen uyuyamıyorum da zaten
Mucize34_ EsraYsf Benim ağrılarım rahatsızlıklarımda arttı bi de ishal mide bulantısı olunca ben de doğumdan şüphelendim ama daha haftamız var korkuyorum.
Emine003 EsraYsf canım o ağrı hiç gecmedi ve önemli olan düzenli gelmesi düzenli geliyodu ağrılarım ama öyle abartilcak bi ağrı değildi sadece ağrılarım düzenli diye gitmiştim hastaneye 6 cm açıklık demişlerdi 🤗 sonrada doğurdum bi kaç saate kadar ama gerçekten doğum ağrısı kendini belli ediyo 😅 anlarsın yani bi şekilde doğum ağrısıysa eğer