Smymn Kızlar benim bebeğim masaallah aşırı hareketli yani son zamanlarda olan gobek yamulurcasina hareketleri. Bu zamanlarda olan anneler siz nasılsınız🤷🏻♀️ doktora söyledim hareketli olmasi çok iyi dedi ama ben bazen diyorum niye böyle fikir fikir 🤭
Elizzannesi Smymn 30 +2 öncede hareketliydi ama son 3 4 gündür sürekli hareket halinde disardan da belli oluyir artık içimde surekli kıpır kıpır hic uyumuyor mu acaba diyorum bazen 😁😁
edis22 Smymn bende 27+5deyim 26dan beri masallah cok hareketlenmis. Bende bazen tuhaf oluyorum ama sonra saglikli oldugunun belirtisi oldugunu hatirlayip mutlu olup sukr ediyorum🤲🏻🧿🥰
Smymn Elizzannesi sizinde mi kızınız oluyor 😊 ben artik sabahları oğlum gelir sever karnimi günaydın der oglum birak uyusun çocuk diyorum daha dogmadan böyleyiz 🥰 oğlumda son aylarda böyleydik
edis22 Smymn masallah. Rabbim.hepimizin meleklerini saglikla herkesin kucagina versin gozu yolda olan hic bir anne adayi uzulmesin🤲🏻🧿😇