gunessbeste Artık son bir kaç gündür cidden çok zorlanıyorum kızlar ya sizde de böyle mi oturmak kalkmak yatmak eğilmek yemek yemek her şey çok zorlaştı. Kızçem erken gelecek diye durdurduk bu zamana kadar şimdide cimcime gelmiyor.
Yinehamileyim gunessbeste son 6 gelmek bilmiyor aynı şeyleri yaşadık erken doğacak diye korktuk gelmek bilmiyor
Hahahahahah gunessbeste Bugün temizlik yapip dogum yapan 2 kisinin hikayesini okudum herkese dip köşe temizlik oneriyorum yerleri elinle sileceksin tabi😂😂
gunessbeste Hahahahahah benim hareketlerim iyiden iyiye kisitlandi çok zor hareket etmek ama bir gelişme de yok işin kötüsü. Silmeye kalksam dilemem de 😅
gunessbeste Meliykee annem nişanım geldi diye izin aldı 21 gün geçti nişanın üstünden tık yok. Annemin izin bitecek ben daha doguracagim açıkçası bu da psikolojimi bozdu annemsiz naparim
Ayseee22 Benimde son 11 ama tık yok napcam bilmiyorum artık zor geliyor nts de de hiç sancim çıkmıyor acaba normal gelmicek mi
gunessbeste Ayseee22 doğum pozisyonunda baş geliş haftalardır ama… Sezeryan bu gibi durumlarda oluyor mu ki🙄 suni sancı deniyorlar diye biliyorum 😬
Loresima06 Son 6 gün 😄 ağrım sancım çok oluyor ama banamısın demiyor minik kızım sürekli ev işi yapan yorulan yerinde durmayan biriyim ama banamısın demiyor eşek sıpası 😄
gunessbeste Loresima06 ya bende günde 15000-20000 adım atıyorum yürüyorum zor bela ama tık yok. 🙄 Bence bunun hareketle alakası yok bebbikler keyiflerini bekliyor 😅
Meliykee gunessbeste Yaaa nişandan sonra o kadar bekleyeni de duymamıştım. Başka bişey miydi acaba gelen 😬 inşallah uzun sürmeden gelir bebiş benim de ablam uzakta evli gerçekten zor oluyordu doğumlarda. Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
Zulfi4328 gunessbeste benimde son 8 , bebişler yerine iyice alıştı herhalde hiç gelmeye niyetleri yok 🥲🤷♀️🤷♀️