Gamzeates anladım canım bende rahim ağzı yetmezliği var maalesef canım bebek büyüdükçe rahim kısalıyo en son 30+3 te gittim 21 mm çıktı sınır 25 sınırın da altına düştü ilk oğlumda da vardı maalesef hem ilk oğlumda 24 haftaliktim açılmam vardı şükür 39.haftamda doğurdum oğlumu bundada işte bi 37 ye kadar dayansa çok güzel olacak şükür gelişimi önde gidiyo erken de doğsa doktorum korkma dedi bakalım Rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🥰