denizanddefne kızlar ben henüz yemedim siz ne zaman yediniz ilk tekmeyi 😆ikinci gebelik daha erken hissedilir diyorlar merak ettim ben henüz 13 haftalığım 😚
Stuna denizanddefne ben doktora sordum daha erken hissedersin 15 16 gibi dedi 10 hafta bitiyor bende bekliyorum heyecanla. İlkinde 19da hissetmiştim 😇
TBeyza denizanddefne kızımda,18haftalik hissetmiştim bunda çok belli belirsiz hareketler hissediyorum başta mümkün değildir dedim ama doktora da sordum kendini dinlersen hissedebilirsin dedi 😊tekme değil tabi 😀 pıt pıt biseyler
Yasemincee 15 haftalıkken çok net hissettim annem de dışardan gördü hayrete düşmüştük. Doktora gittiğimiz de bu nasıl çocuk yerinde bir saniye durmuyor demişti 😂
denizanddefne Stuna ay hadi inşallah iyi mi değil mi meraktan ölüyorum arada tepki versin istiyorum 😊😊
mutluanne2 denizanddefne canım ben 15+5 ikinci gebelik hala hissetmedm ve şimdi eşimle bunu konuşuyordum bende sorayım diyordumki senin yanını gördümm ilk bebeğin kaç aylık
denizanddefne mutluanne2 ilk bebeğimi 17 de hissettim canım şimdi daha 13 haftalık zaten meraktan sordum ama 15 de de hisseden var 16 da yazmış arkadaşlar
mutluanne2 denizanddefne benim ilk çocuğum 1 yaşında 5 ay sonra ikinci bebeğim geliyorum endişe ve korku varr
Denizyildizi1 denizanddefne Benimde ikinci 14.haftamda hissettim şey gibi oluyor böyle kasıklarında birşey yuvarlanıyormuş dönüyormuş gibi