Zehraa12 Memnun musunuz arkadaşlar 12. Haftamdayım sürmeye baslicam bekarliktan kalma minik çatlaklarım da var çok musait catlamaya cildim
guzel_anne1 Zehraa12 tek başına yeterli olmuyor canım o, yanı sıra lierac ve Hindistan cevizi yağı da kullanıyorum da 👌🏻Şükür çatlağım olmadı 36. Haftadyaım
Cansuadaa Zehraa12 ilk hamileligimde 9 ay kullandim. Doguma kadar hic catlak yoktu dogumdan sonra bi baktim karnimda catlaklar olusmus. İkincide de kullaniyorum bakalim catlamaya devam edecekmiyim