sg-happy Ben 6 haftalık hamileyim ve 4.sezaryan olacağım.en küçük çocuğum 3 yaşına girecek.siz 4.sezaryanda sıkıntı yaşadınız mı?bir de yıllardır kandaki plt değerimde düşüklük var ona sebep korkuyorum.kanama çok olur diye.yardımcı olursanız sevinirim
Hapyymami55 sg-happy dik kesileceğini biliyorsun degilmi hangi hastaneye gidiyorsun biliyorsun her hastane risk almıyor
Tubatuba25 sg-happy ben olacam inşallah bir sıkıntı olmaz dedi doktorum çok ilgili bir doktor o yüzden içim rahat
sg-happy Dik kesileceğini bilmiyorum doktora sormadım açıkcası.eşimin işi dolayısıyla doğuda yaşıyorum.doktorum 4-5-6 sezaryan yaptırdım dedi.ama kan ile ilgili sorunum olduğu için korkuyorum.
sg-happy 2bebe1gebe benim ilk 3 sezaryanım normal enine kesi oldu.4.de dikine kesi yapılır diyorlar ama ben de bilmiyorum doğruluğunu.doktora soracağım bu hafta
sg-happy Kazdal53 bi sıkıntınız var mı?doktor söyledi mi size dik kesim olacak diye bir şey?hangi şehirdesiniz?bizim tayin olma durumumuz var o yüzden belli olduktan sonra iyi bir doktor bulmam gerekecek o yüzden soruyorum☺️
Hapyymami55 Denizyildizi1 hayır üç ten sonra kesiliyor o yüzden üç ten sonra çocuk yapmicam jsjsjs baklava gbi olur insanın karnı
sg-happy Denizyildizi1 ben 3 sezaryan oldum ve dik kesin olmadı.bu hafta kontrolüm var doktoruma soracağım dik mi kesilecek karın diye
Denizyildizi1 Hapyymami55 Korktum bende 🤣🤣zaten doğum başlı başına korkutucu dik kesilirsem toparlayamam kendimi🤣🤣🤣