Semis ben kürtajdan 35 gün sonra ilk adetimi görmüştüm . Çok sancılı ve parçalı bir kanama olmuştu bi hafta öncesinden ağrılar başlamıştı benim kürtajdan sonra ağrım yoktu o zaman başladı ama ikinci adette düzeldi . En az 3 ay korunman lazım canım kürtaj düşük gibi değil malesef rahmin toparlanma süreci var