senatss 2. Çocuğuma regl geciktikten 1 hafta sonra kastetti verdim çıkmadı 1 hafta daha geçti yine çıkmadı 3. Haftada yine çıkmadı hatta sağlık ocağındaki doktor erken menopoz olabilir dedi 26 yaşındaydım daha kadim doğuma gittim kese göründü bebek yok dendi 10 gün sonra falan bebek de göründü afet olmam gerektiği dönemde hamile kalmışım oyke dedi doktor suan 10 yasinda oğlum