Bbbbnn ben hemşireyim medikal palasta çalıştım nagihan hoca var o çok iyi çalışırken diğer tüm mesai arkadaşlarım onda doğum yaptı
Şuan hümadaki gönül Erkan’a gidiyorum çok ama çok memnunum kardeşim de ebe onla beraber bi çok doğuma girdi öve öve bitiremedi
Özlem hanıma gitmiştim ne eşim ne ben hiç memnun kalmadık abarttıkları kadar da yokmuş