Srdm kullanıyorum memnunum hafif bi araba, kolay kapanıyor açılıyor cok yer kaplamıyor ve tek parça. Sadece yağmurlu havalar için üzerine ekstradan yağmurluk alınmalı ve pusetli kullandığınızda bebek size dönük oluyor öbür türlü dönmüyor. Ama ben çok sorun yaşamadım yani ilk beş ay falan pusetli kullandım. Zaten sonra bebek etrafı görünce duruyor yani.