sedaozdemirr Kızlar merhaba,suan 30+0 ım yani 31 haftalık oldum . Çalışma izin belgesi almak için ne zaman gitmek lazım?31+0 dan itibaren gidilebilir mi yoksa 32+0 dan sonra mı giidlmesi gerekiyor?Bilgisi olan var mı
Bkyya sedaozdemirr evet doktorum bana 31+6 olsa da gelme dedi tam gün istiyorlar 32 den sonra gidebilirsin ben 32+2 de gideceğim o zamana ayarladım randevu mu