Melisaekr ilk zamanlar öyle oluyor malesef ama tartıda 1-2 kilo artışı görünce insan bi noluyo bi dur diyo kendimden biliyorum😂 frenleyebildiğin kadar frenle kendini, bir de kalorisi düşük besinler tüket salatalık yoğurt meyve tarzı şeyler. Bir de bende nasıl bir düşünce oluştu biliyo musun şimdi iştahım açıldı diyorum ki bebiş benim kanımdaki besinleri tüketti eksikliğinden ötürü canım istiyor heralde diye kandırıyorum 😂 ama öyle bişey yoktur biz en iyisi kaliteli şeyler yiyelim