ipek9 Selamm arkadaşlaar gümüş kapak aldınız mıı ya da alıp doğumdan sonra memnun kaldınız mı hangi markayı aldınızzz
Aseltos9 ipek9 ben ilk hamileliğimde alamadım canım belki gerek kalmaz diye duruma göre alırım diye gerçekten gerek kalmadı hiç yara acıma durumu olmadı bitek lansinoh krem kullandım şimdi ikinciye hamileyim eğer gerekirse alacağım
Hlycngz Bende almayı düşünüyorum arkadaşım kullandı baya işe yaradı ilk çocugumda cok cektim böle bi agrı olamaz Allah canımı alıyodu emzirrkn bunda deniycem gümüş kapağı bakalım
Gizem-Erdem2021 Hanımlar bende aldım gümüş kapak ama yeni doğum yapam arkadaşım lansinoh kremi önerdi. Cok kullanıyor ve memnun.