Merhabalar anneler 39 olduk, doğum belirtim henüz yok bekliyorum ama cuma günü suni ile başlatacağız. O zamana kadar kendisinin gelmesini umut ediyorum. İnşallah annesine merhamet eder de suni aldırmaz 😋 hep rüyalarımda doğuruyorum sizde de oluyor mu?