Ayseee01 Bugün tam 31 hafta olduk daha önceki kontrolde bebegimizin kafası yukarıdaydi acaba şimdi asagiya indiği için mi karnım birden düştü 3 gündür asagida hissediyorum ve oturup kalkarken kasiklarim şeyim çekiyor sanki nornal mi bilemedim bir dahaki kontrolumuz 13 mayısta benim gobi yaşayan var mı acaba
Duy_gu Ayseee01 33 haftada baş aşağı döndü benimde karnım düştü canım kasıklarım oturduğum yerden kalkınca düşecek gibi oluyor
Sedabezirkan Ayseee01 27 haftadayim birden düştü karnim, dr gittim suphelenince bebek çok aşağıya inmiş , doğacak gibi o yüzden surekli yatmalisin dedi ve progesteron verdi, bence muayene olmanizda fayda var
Ayseee01 Duy_gu aynı benimde öyle yaa merdiven ciksrken oturup kalkarken özellikle annem Bike fark etmiş düştüğünü 🤗
Ayseee01 Sedabezirkan bqytamdan önce maalesef de baytam sonu giderim insallah coj şeyime baskı yapimiyor ama asagiya indiğini hissediyorum
Sedabezirkan Ayseee01 kendinizi yormayin bol bol dinlenim sol tarafiniza yatarak,benim kasilmada oluyordu cok ondan gittim hemen
Sedabezirkan Ayseee01 evet, bana bir ay wc dışında kalkmadan yat dedi, daha 2 gün oldu inanılmaz bunaldim