Kızlar kayınvalidem eşimle konuşuyor her şeyi soruyor sadece beni sormuyor benimle konuşmuyor ararsam açmıyor kendisi zaten hiç aramaz eşimle gidersem konuşuyor onun dışında iletişimimiz yok sevgiliykende istememişti beni evine gidersem her işi bana yaptırır asla yerinden kalkmaz alışverişe bile beni gönderir bize gelincede öyle oturur yemeği falan yaparım şunu olmamış bunu olmamış der aynı şehirde yaşıyoruz ölsem haberi olmaz o kadar hastalık geçirdim bir kere arayıp geçmiş olsun demedi eşimle bu konu yüzünden aramız bozuluyor ben gitmek görüşmek istemiyorum ne yapmalıyım biraz uzun oldu kusura bakmayın şimdiden😔