Mervedez159 Arkadaslar cok asırı oksuruyorum dıye eczacıya ılac sordum ama hamıle oldugum ıcın sadece bogaz pastılı verdı hamıleyken pastıl kullanan varmı sonucta hamıle oldugumu soyledım kotu bısey olcak olsa goz gore vermez heralde dimi
ruya92 Mervedez159 ben kullandım hamilelikte kullanılabiliyor doktorum kullanabilirsin bebeğe zararı yok demişti😇
T1996 Mervedez159 bende öksürük için portakallı pastil kullandım daha iki gün önce sıkıntı yok canım benim kullan :)
2bebe1gebe Mervedez159 geçenlerde çok fazla kötüydüm ben bu öksürük yüzünden ve doktorum asla önermiyorum gerek yok nane limon ıhlamur devam et dedi
Mervedez159 T1996 aynen portakallı verdı banada bugun 2 tane ıctım ama bıtane ıcsem olurmu acaba ııyı geldı gibi cnkü