Selam.Umarim hepiniz bebelerinizle iyisiniz.Rabbim hep iyi etsin.Bana dun ultrs.dok dediki iki tane kese izledik fakat 1 i geriden geliyo.Yani 1 tanesinde bebek var 1 tanesinde bebek yok.Şok oldum ben 1 tane biliyordum.iki hafta fark var aralarinda.Oyle olanlar olmusmu aranizda?Geriden gelib saglikli kucaginizi alan olmuşmu aranizda?Rabbim guzel gunler kismet eylesin bizlere🤲