SeherMercimek Kızlar selam 18 haftalığım dişini çektiren varmı. Antibiyotik kullanan varmı. Dolgumla dişim beraber kırıldı. Diş doktorum çekilmesi gerekiyor dedi. Antibiyotiğin bebeğe zararı varmı yardım lütfeen
Hulyaaa1 SeherMercimek ben bugün çektirdim dişçi antibiyotik verdi onu da doktoruma sorucam 21 haftalık hamileyim bende umarım bi sıkıntı olmaz 🙏🏻
cgdemm3 36 haftalıkken çektirdim ama diş hekimim ilk aylarda organlar oluştuğu için çekimi önermediğini söylemişti yine de bi doğum doktorunla görüş bence canım geçmiş olsun allah acil şifa versin